Platba na dobierku - v prípade, že uprednostňujete platbu na dobierku, Vaša objednávka bude vybavená obratom. Príplatok za dobierku je 1 €. O odoslaní zásielky budete informovaní v deň, kedy bude zásielka podaná kuriérovi.
Platba prevodom - pokiaľ ste zvolili ako spôsob úhrady platbu prevodom, bude Vám faktúra zaslaná e-mailom. Faktúru uhrádzajte na náš účet vedený u spoločnosti Slovenská sporiteľňa. Ako variabilný symbol uveďte číslo faktúry. Hneď po pripísaní čiastky na náš účet alebo po zaslaní potvrdenia o zaplatení Vám bude zásielka expedovaná. O odoslaní zásielky budete informovaní emailom alebo SMS správou. Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu 100% ceny do dňa splatnosti uvedeného na zaslanej faktúre. Ak kupujúci fakturovanú cenu v lehote stanovenej vo faktúre neuhradí, má predávajúci právo od zmluvy odstúpiť a objednávka sa považuje za zrušenú.
Dodacia lehota tovaru, zakúpeneho v našom e-shope, je do 7-14 pracovných dní, ak to nie je uvedené inak. Obvyklá doba dodania je 3 až 5 pracovných dní. V prípade, že niektorý tovar nemáme skladom, je o tom kupujúci informovaný.
V prípade potreby je možné nepoužitý tovar vymeniť za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku!) na adresu e-shopu. Náklady spojené s výmenou tovaru za inú hradí kupujúci.
Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) podľa našich obchodných podmienok. Zákazníci, ktorí si objednajú tovar a nezaplatia objednávku, prípadne si následne neprevezmú expedovanú zásielku na dobierku, môžu byť zverejnení v registri dlžníkov a bude požadovaná úhrada vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok (tzv. zmluvná pokuta) vo výške 30 €. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zmluvnou pokutou v spomínanej výške. Upozorňujeme, že všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené zmluvné pokuty), môžu byť podstúpené zmluvnou spoločnosťou k vymáhaniu pohľadávok, vrátane všetkých nákladov s tým spojených. Objednávku môžete stornovať do max. 24 hod. od objednania.
Prípadné reklamácie sú posudzované individuálne a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný prípadné nedostatky a poškodenia ohlásiť predávajúcemu hneď po prevzatí tovaru. Za poškodenie spôsobené prepravcom e-shop nezodpovedá.
Na celý sortiment tovaru je poskytovaná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je stanovené inak. Do záručnej opravy bude prijatý len kompletný tovar, so sprievodnou dokumentáciou a v originálnom obale. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.
Do záručnej opravy nebude prijatý tovar:
- s uplynulou záručnou lehotou v deň predloženia (doručenia) tovaru k reklamácii,
- mechanicky poškodený (roztrhnutý, poškrabaný, prepálený atď.)
- bez doloženia pôvodu nákupu,
- poškodený nesprávnym použitím v rozpore s návodom na použitie alebo bežnými zásadami používania daného tovaru,
- poškodený neodborným servisnom zásahom,
- poškodený zanedbaním starostlivosti o tovar (údržby tovaru).
Na čo sa záruka nevzťahuje + výnimky skupín tovaru:
batérie a batériové články, kde je ako záručná doba udávaná životnosť výrobku (obvykle kratšia než zákonná záruka - 6 mesiacov),
poruchy vzniknuté bežným opotrebením,
poruchy vzniknuté nesprávnym použitím výrobku,
- naproduktydodanékupujúcemuZADARMO(darček kvýrobku ako jenapr. príslušenstvo, služby poskytované ZADARMO).
V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo účtovať všetky priame náklady spojené s vybavením tejto reklamácie.
Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii e-mailom alebo telefonicky.
2) Tovar zabaľte do originálneho obalu, vrátane kompletného príslušenstva dodaného s tovarom.
2) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku!) na adresu e-shopu.
4) Priložte doklad o zakúpení reklamovaného tovaru v našom obchode.
5) Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia našimi pracovníkmi podľa postupu Pojednávanie o reklamácii uvedenom nižšie.
6) Po vybavení reklamácie je kupujúci kontaktovaný e-mailom, a vybavenú reklamáciu predávajúci kupujúcemu zašle štandardným balíkom Slovenskej pošty. Ak si kupujúci zásielku s reklamovaným tovarom neprevezme, s predávajúcim nekomunikuje, prípadne je na uvedených kontaktoch nedostupný, vyhradzuje si predávajúci právo reklamáciu zrušiť a s tovarom naložiť ako uzná za vhodné.
Pojednávanie o reklamácii
1. O riadne uplatnenej reklamácii kupujúceho u predávajúceho rozhodne reklamačné oddelenie ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie poruchy. Reklamačné oddelenie vedie sprievodnú evidenciu došlých reklamácií.
2. Reklamáciu, vrátane odstránenia poruchy, musí reklamačné oddelenie vybaviť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote.
3. Ak ide o poruchu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola riadne a včas odstránená, a reklamačné oddelenie má povinnosť poruchu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to nie je vzhľadom k povahe poruchy úmerné, môže reklamačné oddelenie k žiadosti kupujúceho vec vymeniť, alebo ak sa týka porucha len súčasti veci, vymeniť súčasť. Ak takýto postup nie je možný, môže reklamačné oddelenie poskytnúť k žiadosti kupujúceho primeranú zľavu alebo má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.
4. Ak ide o poruchu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohla byť kúpená vec riadne užívaná ako vec bez chyby, má kupujúci právo, aby mu reklamačné oddelenie vec vymenilo, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
5. Tie isté práva prináležia kupujúcemu, ak ide o poruchy odstrániteľné, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie poruchy po oprave alebo väčší počet chýb vec riadne užívať.
6. Ak ide o iné poruchy neodstrániteľné, a ak kupujúci nepožaduje výmenu veci, má právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Záverečné ustanovenia reklamácií
1. Tieto vyhlásené reklamačné podmienky sa vzťahujú na všetky kúpne zmluvy uzatvorené v našom e-shope a tvoria ich prílohu, ak nie sú priamo v kúpnej zmluve dohodnuté iné individuálne reklamačné podmienky kúpnej zmluvy.
2. Príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa majú prednosť pred ustanoveniami tohto reklamačného poriadku, ak sú s nimi v rozpore.
3. Tieto reklamačné podmienky vyhlasuje predávajúci ku dňu 4.4.2016 s tým, že sú publikované na www.vecickypremaledeticky.sk tak, aby každý kupujúci mal možnosť sa s ich obsahom oboznámiť ešte pred uzatvorením kúpnej zmluvy.
Snažíme sa byť Vám – zákazníkom, pokiaľ možno, čo najbližšie. Dobre vieme z vlastných skúseností, aké nepríjemné je uplatňovať na tovar reklamáciu. Pokiaľ sa akýkoľvek problém vyskytne, verte, že nás to mrzí a urobíme všetko pre nápravu k Vašej spokojnosti.
Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory a pod.) si hradí kupujúci sám.
Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na webovom rozhraní obchodu alebo do vypredania zásob.